Retour- en vergoedingsbeleid
Procedure voor het verkrijgen van een terugbetaling
Om de terugbetalingsprocedure te starten, moet u eerst ons formulier downloaden via de volgende link: https://bit.ly/415Qe2F
Op dit formulier is het noodzakelijk om alle informatie in te vullen:
- Datum van de bestelling
- Bestellingsnummer
- Totaal orderbedrag
- Gewenste hoeveelheid restitutie
- Naam
- Bedrijfsnaam
- Straat
- Stad
- Land
- Postcode
- E-mailadres
- Telefoonnummer
- Toepasselijk zaaknummer (zie de vier verschillende zaken hieronder)
Vervolgens moet u de redenen uitleggen die ertoe hebben geleid dat u een terugbetaling aanvraagt, bijvoorbeeld dat het product te laat of kapot is aangekomen (in overeenstemming met de verschillende toepasselijke gevallen hieronder).
Vervolgens moet u het formulier ondertekenen en dateren. U dient dit formulier samen met een identiteitsbewijs (identiteitskaart, rijbewijs of paspoort) en uw bankgegevens op te sturen naar het e-mailadres refund@ferberenterprises.com of per aangetekende post naar het volgende adres:
Ferber Enterprises VS LLC
16192 Kustweg
Lewes, DE 19958
VERENIGDE STATEN
Onze terugbetalingsafdeling zal je dan laten weten of het nodig is om je bestelling aan ons te retourneren. Als het nodig is om uw bestelling aan ons te retourneren, stuurt onze klantenservice u een retourbon om bij uw bestelling te voegen en moet u ons uw bestelling opnieuw op uw kosten sturen naar een van de volgende adressen:
Voor bestellingen in Europa:
Ferber Enterprises Czechia s.r.o
Jirotova 375, Budova 35
336 01 Blovice
Tsjechische Republiek
Voor bestellingen in Amerika:
Ferber Enterprises VS LLC
16192 Kustweg
Lewes, DE 19958
VERENIGDE STATEN
Voor bestellingen in Azië en Oceanië:
Ferber Enterprises FZ-LLC
Eenheid 201, Al Zaahia-gebouw, Al Qusaidat
Ras Al Khaimah
Verenigde Arabische Emiraten
Voor bestellingen in Afrika:
Ferber Enterprises Madagaskar S.A.R.L.U.
Lot 528 GAL, Avenue de Belemboka
601 Tuléar
Madagascar
Zodra uw bestelling is ontvangen in een van onze magazijnen, zullen we uw pakket inspecteren om te zien of de bestelling compleet en in goede staat is teruggestuurd. Wij laten u dan weten of uw aanvraag is goedgekeurd of niet. Als we uw terugbetaling goedkeuren, wordt u binnen 48 uur teruggestort op de gevraagde contactgegevens. Houd er echter rekening mee dat het, afhankelijk van uw bank, tot 3-4 weken kan duren voordat uw terugbetaling op uw bankrekening verschijnt.
De verschillende gevallen van terugbetalingen
We betalen bestellingen terug in de onderstaande gevallen.
Geval 1: Als uw bestelling kapot is aangekomen, komt u in aanmerking voor terugbetaling. Wel is het noodzakelijk om vooraf je bestelling bij de bezorger te inspecteren en het pakket te weigeren als het kapot of beschadigd is aangekomen. Ook dien je een klacht in bij de bezorger. U moet het terugbetalingsverzoek in dit specifieke geval binnen 30 dagen na de leveringsdatum indienen.
Geval 2: Als uw bestelling is aangekomen met een ontbrekend product, komt u in aanmerking voor terugbetaling. Het is echter noodzakelijk om uw bestelling vooraf te inspecteren bij de bezorger en het pakket te weigeren als het is aangekomen met een ontbrekend product. Ook dien je een klacht in bij de bezorger. U moet het terugbetalingsverzoek in dit specifieke geval binnen 30 dagen na de leveringsdatum indienen.
Geval 3: In overeenstemming met de 14 dagen bedenktijd van de Europese Unie, als u een klant bent in de Europese Unie, heeft u het recht om een retourzending aan te vragen als u van gedachten bent veranderd. U moet echter wel een individuele klant zijn, bedrijven komen niet in aanmerking voor de bedenktijd. Ook bederfelijke artikelen en artikelen die geopend of beschadigd zijn komen niet in aanmerking. U moet het terugbetalingsverzoek in dit specifieke geval binnen 14 dagen na de leveringsdatum indienen.
Geval 4: Als het door u gekochte product een "geld-terug-garantie" heeft die door onze winkel wordt verstrekt, hebt u het recht om een retourzending aan te vragen als het product niet heeft gewerkt. Bewijs is vereist van onze teams. U moet het terugbetalingsverzoek in dit specifieke geval binnen 30 dagen na de leveringsdatum indienen.
Procedure voor het ruilen of opnieuw verzenden
Om de ruil- of terugzendingsprocedure te starten, moet u eerst ons formulier downloaden via de volgende link: https://bit.ly/3zUWChb
Op dit formulier is het noodzakelijk om alle informatie in te vullen:
- Datum van de bestelling
- Bestellingsnummer
- Totaal orderbedrag
- Artikel dat u wilt ruilen
- Naam
- Bedrijfsnaam
- Straat
- Stad
- Land
- Postcode
- E-mailadres
- Telefoonnummer
- Toepasselijk zaaknummer (zie de drie verschillende zaken hieronder)
Vervolgens moet u de redenen uitleggen die ertoe leiden dat u een omruiling of terugzending aanvraagt, bijvoorbeeld dat het product kapot is of dat het niet functioneel is (in overeenstemming met de verschillende toepasselijke gevallen hieronder).
Vervolgens moet u het formulier ondertekenen en dateren. U moet dit formulier samen met een identiteitsbewijs (identiteitskaart, rijbewijs of paspoort) opsturen naar het e-mailadres refund@ferberenterprises.com of per aangetekende post naar het volgende adres:
Ferber Enterprises VS LLC
16192 Kustweg
Lewes, DE 19958
VERENIGDE STATEN
Wij laten u dan binnen 48 uur weten of uw aanvraag is goedgekeurd. Als we uw verzoek goedkeuren, sturen we de artikelen binnen 24 uur naar u terug en ontvangt u een trackingnummer per e-mail. Houd er rekening mee dat er verzend- en herverwerkingskosten van toepassing kunnen zijn.
De verschillende gevallen van uitwisselingen en terugzendingen
Geval 1: Als uw bestelling kapot is aangekomen, komt u in aanmerking voor een terugzending. Hiervoor is het noodzakelijk om tijdens de bevalling een melding met de bezorger op te stellen. U dient de retouraanvraag binnen 30 dagen na de bezorgdatum in te dienen.
Geval 2: Als uw bestelling is aangekomen met een ontbrekend product, komt u in aanmerking voor een terugzending. Hiervoor is het noodzakelijk om tijdens de bevalling een melding met de bezorger op te stellen. U dient de retouraanvraag binnen 30 dagen na de bezorgdatum in te dienen.
Geval 3: Als het product niet functioneel is, een fout of een fabricagefout heeft, komt u in aanmerking voor een terugzending. Hiervoor is het noodzakelijk om concreet bewijs te leveren van de gepresenteerde feiten en om de procedure te volgen. U dient de retouraanvraag binnen 30 dagen na de bezorgdatum in te dienen.